Problemen ivm het ledenportaal.
Inloggen lukt niet
Indien het inloggen niet lukt is het waarschijnlijk zo dat het paswoord en/of lidnummer niet correct is opgegeven.
Elk lid heeft bij zijn registratie een mailadres bekend gemaakt. Een nieuw paswoord aanvragen werkt als volgt:
- Ga naar de login pagina;
- klik op wachtwoord vergeten;
- U ontvangt een mail;
- Volg de instructies in de mail
U slaagt er niet in om toegang te krijgen tot het ledengedeelte van onze website?
Dit kan meerdere oorzaken hebben. Lees de onderstaande oorzaken en bijhorende oplossingen.
Indien u denkt dat de onderstaande oorzaken en oplossingen niet van toepassing zijn, gelieve ons te contacteren, zodat we uw probleem verder kunnen onderzoeken.
Oorzaak 1: U heeft het lidgeld voor het lopende jaar nog niet betaald.
Oplossing:
- Voer de betaling uit.
- Men zal dan zo spoedig mogelijk u toegang tot de site geven.
- U kunt altijd bevestiging vragen door een mail te sturen naar de Begische ParaMotor Federatie vzw (BPMF) via het contactformulier.
Oorzaak 2: Het ingetikte wachtwoord klopt niet.
Oplossing:
- Let op dat de “SHIFT LOCK” of “CAPS LOCK” toets niet aanstaat.
- Wachtwoorden maken namelijk een verschil tussen hoofd en kleine letters.
Indien u twijfelt kan u altijd een mail te sturen naar de websitebeheerder van het ledenportaal via het contactformulier om een nieuw wachtwoord aan te vragen.
Na behandeling zal het nieuwe wachtwoord automatisch verstuurd worden naar het emailadres welke in uw persoonlijk profiel staat.
Vergeet niet uw wachtwoord na het inloggen te wijzigen.
U heeft het gekregen wachtwoord misschien al gewijzigd.
Gebruik het nieuwe wachtwoord.